Juldagen

Här kommer en massa olika bilder.
Bild nr. 1
Mina julklappar, liten men bra hög ändå. =)
Körhäfte + presentkort, randig tröja, dockan/smyckeshängaren - fick jag av min familj.
Bodylotion och 500 kr - fick jag av mormor och morfar.
Mascara + kajal, 1000 kr - fick jag av farmor och farfar.
Smyckena som är på dockan ( Peace-örhängen, pärlor & nithårklämma -asball-) - fick jag av min kusin Anna.
Jag fick en svart/silver flipflop Thomas Sabo berlock av min lillebror också, men den sitter redan på mitt halsband.
Bild nr.2
Lite julgransbilder, pynt och mitt failade pepparkakshus.
Väggarna är snea+olika stora, något kioskmongo mosade det mot ett hörn så kortsidorna gick sönder. Det brukar vara pappa som gör sådant så han fick dåligt samvete och skulle laga det, då lutar han sig på taket och bryter det i två delar. Jag tror att han höll på i 1 timme och försökte laga det för att han tyckte synd om mig som jobbat på hårt med det. Därav sprickan man ser på taket.
Bild nr. 3
Hur fint har jag inte fått det bland mina smycken? Inan låg ALLT i skålen, den var överfull och man hittade ingenting. Numera har jag hängt upp halsband och ringar så nu är det bara armband och örhänge + två skärp som jag ska rota runt bland istället. 
Bild nr. 5
Ah, granen - inte så svårt att lista ut.
Sedan är det den tomma, men ack så fina, julkalendern och min underbara kalender som är slut om några dagar. Får ta och åka till Gekås och köpa en ny så att jag fortsätter ha lite koll på mitt liv.
Bild nr. 6
En liten bild från min Winter wonderland mapp. Tog den i eftermiddag när pappa tvingade med mig ut i skogen för att fotografera vildsvin som han sett på morgonen. Dock ville dom inte visa sig igen, antagligen inga linslusar. Såg två småttingar som sprang iväg. Svinigt av dom att bara dra.
Anledningen till varför jag har bloggat så galet mycket på sistone (mycket för att heta Ida H. Johansson) är att jag har alldeles för lite att göra. Måste ut och aktivera mig som dom ska göra på Stråholmen.
Jag är lite Stig-Helmer Olsson a.k.a Stig H. Olsson skadad eftersom att jag har Stig-Helmer Maraton, är inne på sista filmen - Hälsoresan. Jag fattar inte hur han får så unga tjejer i alla filmerna, har dom daddy issues eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0