recognize

Halva dagen sov jag och andra halvan var jag i Skåne. Mamma styrde bilen mot Hjärnarp, kändes konstigt att inte fortsätta mot Kollebäckstorp (där bortflugna bästis bor) utan istället svänga vänster mot Ängeltofta och dess ljusfabrik. Det var lite mysigt, trångt och fullt med ljus och tomtar. Efter det åkte vi vidare till Väla där vi segade runt lite bland alla julstressade människor. Det var lite kul för nu när jag har varit i Skåne så ofta så kände jag igen en massa folk! Jag ba mamma där är hon, jag var på fest hos henne i somras. och mamma där är han, som vi var med på Madison på stockholmsveckan du vet. och så vidare. ;)
Hittade i alla fall ett blankt linne på Sisters som jag ska ha under min nyårsklänning. Men fick ont i handen efter att ha burit runt på Oscars gigantiska julklapp. Bortskämd unge asså... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0