Nitlott

Nu har jag äntligen fått klart den lilla ändringen på bloggen.
Satan vad det har varit irriterande, allt har dampat och hållt
på. Men jag har underbart tålamod så jag slängde inte datorn
i väggen. Skulle jag gjort det skulle pappa bli sur, både för
datorn och väggen. Rackarns. Det är sånt man inte vill ska
hända.
Föresten, jag har märkt att jag har fått värsta bra tålamodet.
Eller ibland tryter det. Men innan kunde oscar bara titta på
mig så klippte jag till honom. Numera kan han stå framför tvn
när jag tittar på mitt favoritprogram och räcka ut tungan tills
han tröttnar utan att jag säger nåt. Det är mycket roligare har
jag kommit på. För då blir han sur och försöker ännu mer för
att få mig sur. Vilket han inte lyckas med och till sist ger han
upp och försöker få mig att skratta istället. Det är mycket
bättre för då skrattar jag. Och skratt är ju mycket bättre än
sur :D Tss. grattis till dig som fattar och orkar läsa. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0