Packa? Njää..

Ikväll borde jag faktiskt packa eftersom att vi åker ganska snart.
Eller det är ju tre/fyra dagar kvar, men är inte hemma på torsdag
kväll så då är det bara två dagar kvar att packa på. Men jag orkar
verkligen inte! Jag brukar vara jättepepp på att packa, brukar älska
det. Men inte denna gången nej. Man ska ju inte ha med sig massa
fina sommarkläder, antar att det inte är lika skoj då. :P
Nu sitter jag och lägger in den sista musiken på min hightech Mp3.
Har inte orkat göra det heller. Brukar sluta med att jag bara sitter
och lyssnar på musiken och skiter i att lägga in den. Ska göra det
nu och sen ska jag slänga in några album på Oscars också. :))
BAJBAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0