Sick of being sick!

Som ni märker orkar jag knappt med min blogg längre.
Men det är ju i och för sig väldigt lugnt eftersom att det
inte är någon som läser den. :D
Denna veckan har i alla fall flutit på helt okej. Jag skulle
nog inte tränat i onsdags för igår blev jag hur förkyld som
helst och fick sticka hem från skolan efter provet vi haft
på morgonen. Precis när Max skulle hugga mig med en sax
för att jag tagit hans fåtölj ringde mamma och sa att hon
var utanför. Saved by the bell, bigtime. ;)
Idag har jag bara legat hemma och kollat på film, dampat
med lillebror som också ligger hemma och är sjuk. Bland
annat har vi fettat i oss alldeles för mycket chokladpudding.
Vi kunde inte äta upp det sista för vi mådde så illa. Grattis
till oss! Och så har jag tittat på typ fyra filmer. Voddler är
awesome när man är sjuk.
Men hejdå nu måste jag gå och snyta mig igen. (Y)

Kommentarer
Postat av: emilia

hur får man invite till voddler? kan du fixa det? :)

2010-02-19 @ 20:54:00
URL: http://emilialarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0