ajj!

bajs! Jag har varit hos doktorn idag för att värken i min bröstkorg och revbenen har blivit värre. Den är hemsk och gör galet ont numera. Förut höll jag på att svimma och mina ben höll på att falla ihop. Jag kunde inte kontrollera min kropp alls och kände mig allmänt maktlös och helt borta. Så kommer jag till doktorn som trycker överallt för att se om det gör ont. Men jag har ganska hög smärt- gräns, som mor min, så jag sa inte så mycket för jag vill inte klaga så mycket, har ju varit med om värre smärta liksom. Det gör ju inte ondast när man trycker men det känns ändå en hel del. Så han skicka mig på röntgen för att se om jag punkterat kungan. Men nej det hade jag inte det heller. Så jag är "frisk". Det gör inte ont till tårar om det inte är nåt fel med en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0