Maison a Bordeaux

Nu är första skolveckan äntligen avklarad. Den varade endast i tre
dagar och jag har redan fått nog av skolan. Vet inte hur det ska gå
med 2,5 år till... Sen högskola på det. Nej tack, säger jag bara. Det
är ju inget man är jätte taggad på. 
Idag slutade vi klockan tre efter att ha tittat på världens tråkigaste
film om ett hus. Den sög, jag sov, det ägde. Vi började med Auto-
Cad idag också. Det gick förvånansvärt bra faktiskt. I alla fall i 2D
med raka linjer.
Imorn kanske jag ska med mamma och pappa in till stan... Vill inte
men måste ta nåt körkortsfoto till moppe körkortet eftersom att det
ska ändras. Det är coolt, ser exakt ut som ett vanligt, riktigt körkort
så att man kan lura sig in lite överallt ;) Tsss.

Det var detta huset filmen handlade om föresten, ganska coolt men
väldigt betongigt ;) Föresten så var filmen på franska. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0