Final

Efter en lång dag med massa slutspelsmatcher sitter jag nu i soffan helt slut och tittar på tv. Idag spelade vi slutspel i Markaryd och kom till finalen, såklart. Där stod det 0-0 efter ordinarie tid så det blev förlängning med sudden death (första målet vinner). När det var en minut kvar var jag inne och på väg mot en hög boll som någon precis nickat rakt upp i luften. När jag är på bollen kommer Vittsjös ena spelare och springer rakt in i mig. Jag tappar luften, orken, bollen och allt som går. Jag försökte jaga ikapp henne och lyckades precis när hon sköt iväg bollen mot mål. Tyvärr missade både jag och Jessica (målis) bollen så den gick in i mål och vi förlorade. I alla fall efter den smällen så har jag haft galet ont i bröstkorgen och lite ut i revbenen. Fast jag tror inte att något är brutet eller att jag har någon spricka. Hoppas på att jag inte har det i alla fall. Fast nu gör det inte riktigt lika ont längre, så får se hur det blir imorn. Föresten, det tål att nämnas att vi hörde sedan att Vittsjö spelar i division 1. Vet inte riktigt om det stämmer, men man vet ju aldrig. Asch, det är nåt knas med min blogg så jag vet inte riktigt hur långt detta blev, men det känns som att det blev alldeles för långt så BAJBAJ.

Kommentarer
Postat av: Martina

Synd att ni inte vann, men om det stämmer att de spelar i div 1, är det grymt bra jobbat!!

2010-01-17 @ 23:11:07
URL: http://martinaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0