Gaah, hyper? Liiiite kanske

Okej, nu är jag helt hyper i skallen. Det är så underbart
men så hemskt. För kroppen är inte alls lika snabb så det
blir jobbigt för huvudet bara rusar iväg. Jag är helpepp på
sommaren och sommarklänningar. Jag har fått världens
idéer till sommarklänningar jag ska sy. Mamma bara suckar
åt mig så fort hon hör mina, något förvirrande, planer på
grund av att hon tror att hon kommer få en massa jobb då.
Men får jag inget jobb nu på fredagarna har jag hela dagarna
på mig att sy och fixa och sitta och skrika på mig själv för
att det blir fel. ÅH, jag vill börja nu!!! Men det går inte. Först
ska jag rita ner alla idéerna så att jag inte glömmer dom.
Sen måste jag komma på HUR jag ska lösa allt, hur jag ska
sy ihop. Köpa tyg! <-- Bli besviken för att det aldrig finns
det jag vill ha..! Men aah, ååh! Jag är fruktansvärt jobbig nu.
Men åååh detta året asså! Shit. och jag hoppas det går som
jag vill nu, för då kommer allt bli perfekt! Verkar inte bli
något London i höst med tjejerna bara. Men det får va...
Man kan inte få allt.
Nu ska ni inte behöva läsa mer. Men skisserna kommer
kanske fram här någon gång. Om dom inte ser förjävliga ut. ;)
Resultatet kommer i alla fall. Om jag nu orkar sy några
klänningar över huvud taget. :P
GodNatt =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0