Klänningar

Det här var det jag gjorde igårkväll. Eller ja, inatt. Inte fina ritningar och resultatet
kommer definitivt inte se ut så här. Det skulle va en katastrof och inte en chans att
jag skulle ta på mig dom i så fall. Men aah, så här långt har jag kommit. Klänningarna
är helt vanliga med jag kommer ändra så att det blir lite unika grejer på dom, klart.
Typ på volangklänningen (små volanger, den första) ska det vara en kant på sidorna
i typ siden eller något fakeskinn eller nåt sånt, plastigt blankt tjohejsan. ;) Lite luddiga
idéer för tillfället så jag får se hur resultatet blir. Nu ska jag bara få mamma att åka
med mig till en tygaffär för jag behöver hennes hjälp för att hitta rätt tyger. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0