Little miss Evil

Och imorn är sista skoldagen denna veckan :D
Ååh jag älskar att reta folk! Troligtvis det bästa
som finns. Verkligen, jag typ lever för det. Fråga
Ville, han är ett vanligt offer för han blir alltid så
sur och börjar skrika och försöker mucka tillbaka.
Så klart vinner jag alltid, men det är en annan 5a.
SÅÅÅÅ KUL! Jag kan inte beskriva det, jag vet jag
låter helgalen men då får jag göra det. :D Nea och
jag har mobbat Ville hela dagen och lär fortsätta
imorn för att vi vann över hans lilla lag på gympan
där vi spelade Badminton. Sen vann vi en tävling
på engelskan också, priset var en skiva vår lärare
nyligen släppt med sitt band. Det känns lite coolt
att säg det, det är inte många som kan säg att ens
lärare precis släppt en skiva ;).
Nu ska  jag gå och lägga mig för att jag ska börja
tidigt imorn och sitta vid datorn och lära mig ett
helt nytt ritprogram. Lycka till till vår klass. :D
Förra lärde jag mig precis innan den kursen var
slut så detta lär väl antagligen också ta ett tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0