Snark in da sackosäck

Ligger i soffan och tittar på tv. Eller jag tittar inte så mycket.
Letar mest musik. Måste ha musik till min high tech Mp3 när
vi ska åka buss i 24 timmar. Något måste man ju ha att göra.
Jag längtar helt galet mycket och tycker att vi kan strunta i
denna skolveckan. Funderar på att strunta i skrivande lektionen
i alla fall. Helt och hållet super onödig. Jag är sån cooling som
struntar i lektioner :O inte direkt, men ändå :P uhm, imorgon
måste jag skriva min svenska redovisning jag ska göra på
måndag. Oj vad jag längtar! Kind of not.
Nu ska jag nog ta och pallra mig upp till min säng och fortsätta
mitt tv-tittande där. Här snarkar pappa i sin sackosäck så högt
att man knappt hör vad man tänker...
Peace Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0