Snöigt värre

Skolan idag var i stort sett döden. Nej okej, igår var värre.
Imorse släppte mamma av mig i stan vid östras bröd, så
jag skulle gå och ta bussen. Men det dröjde 10 minuter till
den gick så NEJTACK. Jag gick. Hellre gå och vara varm om
vissa delar av kroppen än att stå still lika länge och frysa
ihjäl.
På gympan frågade Hansson om någon ville va med i Vasa-
loppet. Jag sa att Vasaloppet var för mesar, jag gick ju till
skolan imorse. Det om nåt är en utmaning, inte åka 9 mil.
Herre gud, det är ingenting ju.
Ungefär lika rolig var hela dagen. Vi hade Show and Tell på
engelskan. Halva klassen först andra halvan sen. Jag var i
första gruppen så fick sluta halv tre i stället för fyra. Gick in
till stan med Max. Lite skämmigt eftersom att han gick
runt i skidbrillor för att det snöade. Sött (Y) Men han är
ju som han är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0