Båstad

Stack till Båstad med Nea igår kväll. Satt på stranden, fulade och skämde bort oss med kameran tills Anton, Lunkan och Dansken kom dit. En kille badade naken och sprang sedan runt och dingla med lilla paketet i typ tio minuter tills vi gick. I alla fall, killarna skulle tvunget in på Madison, fast det var ju 18 årsgräns och vakterna var stenhårda på leggen. Men jag, som äger på att ljuga, lyckades snacka in mig och Nea. De andra var ju 19 så för dem var det inga problem. Där var fett packat med 08or och musiken var kass, så det var inte riktigt värt de 200 kronorna det kostade att komma in. ;) Men men, det var nice att vi kom in. haha liite egoboost. ;)
Jag snodde några bilder från Neas blogg.
Jag och Nea
Anton, Lunkan och hans äckliga tandkrämsdrink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0