blottarN

Nu är det Laxacupen, min lillebror är med och spelar. (En fotbollscup i Halmstad för er som inte vet.) Gruppspelen är slut och Oscars lag är vidare i A-slutspel. (Bästa slutspelet, med kvart-, semi- och finalfinalen, för er som inte vet det heller.) ;P
Idag spelade de i alla fall två matcher, en klockan tio imorse och en nu ikväll. Var med och tittade nu ikväll och det ösregnade hela tiden. Gud så förjävlig man såg ut, mamma tvingade på mig en sån fet regnponcho ovanpå alla mina kläder och jag såg ut som värsta sumobrottarn. Men jag såg långt ifrån lika rolig ut som pappa! HAHA!
Han hade en sån superlång grön regnrock som går ner till smalbenen. Hans stövlar slutade precis nedan för rocken och under det hade han shorts som slutade ovanför rocken, så de syntes inte. Alltså var där ett mellanrum mellan rocken och stövlarna så att man såg hans hemska håriga ben. Han såg ut som värsta blottarn eftersom att man inte såg att han hade byxor under och det var en sån rock som man bara kan slita upp och blotta.
Som jag skrattade åt honom! Var roligare än det låter, men tyvärr fick jag ingen bild på skiten. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0