Det har hänt en liten olycka...

Var det en tant som sa till några av oss som jobbade idag.
-Kan någon hjälpa mig?
-Ja, sa Catrin.
-Jo, det är ett litet barn som har spytt. Vi hann inte ut med honom.
Catrin blev helt tyst och bara går efter.
Sen torkar hon spyan i några väldigt långa, stinkande minuter. Jag var snäll och höll skräppåsen. Men stackars Catrin höll på att spy av stanken. Jag kände som tur var inte det så mycket eftersom att jag stod en bit ifrån. Men fy det luktade tillräckligt bara där, så stackars henne!
En timme senare kommer en gubbe fram till henne och säger: Det har hänt en liten olycka... Och Catrin får panik! Men som tur var så hade han bara tappat en burk så att den gått sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0