Fotograf

Efter en lång helg så har jobbet börjat igen. Slutade tolv idag så det var gött, men imorgon blir det till klockan tre.
Ska blir gött sen när stora juli lönen kommer! Spara spara spara så att jag och Nea kan sticka utomlands nästa sommar istället eftersom att det inte blev något nu i sommar. Eftersom att jag har jobbat hela sommaren. Tråkigt att jag inte kunde följa med dom ner till Grekland denna veckan.. Men men :D
Just det, fyller ju år snart och jag har bestämt att om jag får 1000 spänn eller mer så ska jag ta och köpa mig en systemkamera! Jag ba wow! Nej, men det blir ju så sjukt balla bilder! Nu när jag kör till jobbet på morgonen så ser man så mycket asnice ställen att fota. Ljuset är ju så fint så tidigt, men man vill ju inte direkt gå upp och fota då när man är ledig. Men ändå, man blir ju bara så sugen. ;)
Canon EOS 1000D + 18-55mm objektiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0