Galet

Tänkte ta en slappedag idag och bara ligga ute och sola. Men nej, det blev ingenting med det. Istället satt jag och lagade min bikini (eller rättare sagt sydde fast pärlorna eftersom att de håller på att trilla av) samtidigt som mamma ringde; Du ska jobba, kom hit NU! Så det var bara att sticka bort och jobba några timmar. Efter det skulle jag till skåne, men när jag var på furet och väntade på mamma och precis skulle köpa grillgrejer till kvällen får jag ett sms av Nea att nej, vi skiter i det. Så då var det bara att ställa tillbaka grejerna och köpa kakor istället för jag var vrålhungrig! Blev en glass också, känner mig väldigt nyttig. :D
Nu ikväll har jag slavat i köket och lagat mat åt min familj. Supergott blev det! Värsta mästerkocken! ;)
Efter maten har jag varit ute och spelat fotboll och busat med min lilla Tyson! Han äger, men han springer rakt in i bollen när man skjuter iväg den, så stackarn har väl inte så många hjärnceller kvar efter alla dom smällarna. Men nu sover han gott i alla fall. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0