Inte min dag.

Nej det är det verkligen inte idag, jag brukar vara klumpig men idag asså shiiet! Bland annat så tappade jag en stor sprayflaska med fogskum. Kletigt som fan och det sprutade på golvet och hela min sko. Så fick jag en massa på händerna också. Skorna ligger just nu i tvättmaskinen, färdigtvättade men jag orkar inte gå ner och plocka ur dom. Mina händer är fortfarande fulla med skum. Jag har tvättat händerna 50 gånger, gnuggat som satan och nu satt jag och skrubbade med stålull i en halvtimme nästan men det går ändå inte bort! Fett kasst.
Efter jobbet skulle jag till stan och köpa skor, men pallade inte det så stack till Eurostop istället. Köpte första bästa skorna på Eurosko, dom är fina! och sen hittade jag även storskjortan jag kollat på, på hm, som nu var på rean. Jag ba ååh, den tar vi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0