Mår så dåligt

Jag mår riktigt kasst just nu. Det finns en åker/äng (vet inte vad jag ska kalla det, men i alla fall 1 meter högt gräs) och just nu håller bonnen som äger skiten på att klippa det och jag är pollenallergiker. Det håller på att försvinna men just nu är det förjävligt! Som grädde på moset fick jag världens näsblod också så jag kände mig svimfärdig. Så jag mår inge vidare och näsan rinner och jag är helt dödstrött eftersom att jag jobbade över till klockan tre idag. Och jag får inte vila upp mig imorgon heller för då ska jag jobba extra, igen. Aja, pengar Ida, pengar!
Så nu ska jag snart sova och klockan är halv sju. Orkar verkligen inte någonting, pallade knappt äta. Oscar fick laga mat till mig. Happyhappyhappy...

Kommentarer
Postat av: nea

cut cut cut jag mår så dåligt;)

2010-07-08 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0