Paj

Första arbetsdagen den här veckan är nu avklarad, 6-15. Jag är faktiskt inte så trött som jag trodde jag skulle vara. Men ska strax gå och lägga mig, klockan är 9. Sov knappt någonting inatt, det var ju så galet varmt uppe på övervåningen! Nu har jag lagat min fläkt så att den går tyst så att jag kan ha på den på natten utan att väcka hela Tönnersjö. Imorgon och på torsdag blir det lika mycket jobb, glöm att jag jobbar på fredag. Då bär det av ner till skåningarna! Tror det var på fredag. Koll på läget? Nej. :P 
Beställde hem den telefonen jag skrev lite om i förra inlägget. :)) Så det är min födelsedagspresent, känns förjävligt. Man vill ju bli överraskad. Men jag kommer öppna paketet och ba ahaa, men det var ju den.. Vill inte lämna min älsklingstelefon ju, men paj är paj..

Kommentarer
Postat av: nea

madison är på söndag, men vi kan dra dit på fredag också ;P

2010-07-13 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0