Smart?

Fett sur på VM finalen. Tyckte ju att Holland kunde vinna, men nej då gör Spanien mål när det är ynka fem minuter kvar av förlängningen. Bajskorvar..
Igår kväll var jag med Nea på fest hos Andreas. Det var ganska kul, tidig kväll, stack hem redan tjugo i tolv då de andra skulle till krogen. Vi kommer ju inte riktigt in där.
Idag åkte jag från Nea och direkt till stranden. Efter stranden åkte jag med familjen till Falkenberg och mötte upp morbror med familj och mormor och morfar för att gå på teater, en mor till salu. Det var ganska kul, men mitt i alltihopa började det regna. Då stoppade de teatern så att alla skulle kunna ta på sina regnjackor. :P
Tittade lite mobiltelefoner ikväll med, eftersom att min håller på att lägga av. Funderar på en HTC Smart, verkar bra plus att den inte är så dyr. Perfekt, men jag vill behålla min älskling. Alla klagar på den minililla skärmen, men inte jag inte! Det funkar alldeles utmärkt om man ser ordentligt! :D
HTC Smart

Kommentarer
Postat av: emilia

nej spanien skulle ju vinna :D fan va ja skrek när dom gjorde mål! haha

2010-07-12 @ 00:50:42
URL: http://emiliaalarsson.blogspot.com
Postat av: Nea

Syster har en sån tror jag ;P

2010-07-12 @ 09:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0