Mycket

Det känns som att jag jobbar heela tiden! Fast det gör jag ju inte, men ändå. Fick ju frågan om jag skulle jobba på fredag också. Jag sa nej, för då ska jag till Båstad med NeaPea och busa runt. :P Men får åka hem på natten, sova några få timmar och börja jobba klockan 7 på lördag morgon. Jobbar bara 5 timmar, så det ska väl vara ganska lugnt, men jag kommer vara fett död efteråt! Och jag får bara 15 minuter rast. Käka snabbt!
Längtar till fredag och söndag! Så jag slipper jobba. ;)
Föresten, så är två stycken från släkten i Stockholm nere och hälsar på, bor hos min morbror. Mamma och pappa är ute och käkar och är på solgården med dom ikväll, men det känns som att jag inte kommer hinner träffa dom. Jag menar det är ju bara tre år sen sist så det spelar väl ingen roll, träffas ju heeela tiden. Inte. Så det är lite surt. Dom ska hit på fredag kväll, men då är jag ju inte hemma.. Får se hur det blir. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0