Äntligen!

Väckarklockan ringde klockan fem imorse. Suck och släp ut ur sängen, med det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Det var ju redan ljust ute! I alla fall, jag käka och klädde på mig. Halv sex körde jag iväg till Biltema för första arbetsdagen. Nio timmar senare fick jag köra hem igen - kl tre. Och ack så trött jag är nu! Har velat gå och lägga mig sedan klockan halv sju. Men mamma envisades om att jag skulle äta och sen skulle tydligen några från mamma och pappas jobb komma och fika. Så nu, klockan nio, kan jag äntligen sova!
godnatt, jag kommer sova gott!

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag vet hur du känner ida, jag går upp 5 varje dag och ska göra det i 2 veckor till. börjar kvart i 6 och slutar halv 3. man är helt död och orkar inte göra någonting efter jobbet, suck!

2010-06-23 @ 15:02:46
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0