Beachen

Dagen började med världens mest failade orientering. Tydligen hade Hansson (idrottsläraren) sagt till oss att ta fel kontroller så när vi var och letade efter dem så fanns de inte. Så det gick ju jätte bra...
Men efter lunch stack klassen till Tylösand och låg och stekte i Tjuvahålan. Vi spelade lite kubb, Nea och jag badade - alla andra var värsta badkrukor och hur kul är det egentligen? :P I alla fall så är jag typ en stekt kräfta bak på mina ben och lite på ryggen, och just det i ansiktet med. Så nu ska jag sova bort den röda färgen och ersätta den med underbar sommarbrun. ;) yeah, right...! Wish me luck, jag lär behöva det. Max kommer va världens jobbigaste bitch imorgon annars!

Kommentarer
Postat av: Nea

detta man kallar stek kanske?

2010-06-03 @ 22:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0