boomkraschkablamm

Det har halgat, åskat, blixtrat, regnat, blåst och varit soligt idag. Lite knepig dag alltså. Jag gick ut och hämtade in Tyson från hundgården för att jag tyckte synd om honom ute i haglet. När jag kommer ut och öppnar grinden börjar det åska och han blir livrädd och flyr in under sitt bord. Jag får locka ut honom stoppa honom innanför jackan och springa in. Tyson är livrädd och vägrar lämna mig, så han får ligga i soffan under en filt samtidigt som jag ligger halvt ovanpå honom. Mesvovven är livrädd för åskan! Stackarn.
Idag har jag tittat på alldeles för många filmer, ätit alldeles för många kakor - jag har bakat, och är alldeles för mätt för att må bra. :P Ikväll ska jag träna med, kommer få sjuukt många blåmärken och bulor tack vare Pihl. Han är inte snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0