Dagen då familjen Johansson blev fattiga.

Haha, nej inte riktigt. Bara nästan. :D Oscar och pappa var nere i Eket och köpte moped medan jag och mamma var på Väla och shoppade loss totalt. Mamma hittade en massa fina kläder, eller jag hittade de åt henne. ;) 
Jag köpte en massa fina saker bland annat nya fotbollsskor. De äger, de är gula. ;) Assköna, skitlätta. Eller det finns ett annat par som väger 170 gram, men de var ganska ömtåliga och de funkar inte riktigt för mig. Så jag tog de här istället, från världens bästa märke bland fotbollsskor - Adidas! ;P

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bara färgen gör att dina fotbollsskor äger, gul ftw! :D

2010-06-06 @ 22:14:28
URL: http://adreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0