Grill, bad och lek

Åkte till Nea och grillade och badade igår kväll. Vi var sju pers och det var ganska nice. Twister och trasiga byxor, går inte ihop. :P Inte Sandras pojkvän, vatten och torra kläder heller för den delen. Det slutar med blöta kläder och en Ida som fryser röven av sig.
I alla fall, åkte hem idag vid lunch och var hemma ett tag. Sen stack jag iväg till Tuvan och spelade match mot Snöstorp. Vi vann med 2-1. Awesome! Men deras mål borde bli bortdömt egentligen eftersom att de sparkade ner vår målvakt, tog bollen och gjorde mål. Men men, life isn't fair. :P
Hem käka pizza och nu ska jag sova för jag är dödstrött. Chiao.
Just det, jag fick värsta konstigt brev idag med. Fattar ingenting. Men ska kolla så att det verkligen är till mig, för ifall det är till mig blir det att åka till polisen på torsdag.
Bild från matchen mot Oskarström i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0