House of wax

Midsommar igår. Först var vi vid midsommarstången och fikade sedan tog jag mitt pick och pack och åkte ner till Skåne och Hjärnarp, hem till Vivi. Först var vi sju pers som grillade men sedan kom det fler. Hanna fotade Nea, Vivi och mig lite då vi var de enda med kransar. Alla vart avis på oss sen för de ville också ha fina kransar. ;) Sov hos Vivi och sen åkte jag och Nea hem till henne och en liten stund efter det kom mamma och hämtade mig.
Just nu ligger jag och Oscar på mitt rum, tittar på House of Wax och han håller på att käka upp alla popcornen så nu får jag lämna datorn så att jag får några. :D
Några bilder här som jag snott från Neas facebook.

Kommentarer
Postat av: Linnea

vilka härliga bilder! :) haha den filmen kollade vi också på, fast sen när jag och martin skulle gå ut till tältet och sova blev linnea rädd ;)

2010-06-27 @ 18:57:48
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com
Postat av: Nea

Tack för en bra midsommar Ida;D

2010-06-27 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0