I'm weak...

Jag klarade bara 20 minuter med skiten i käften. Alltså det jag gjorde var att jag skulle bleka tänderna. Egentligen ska skiten sitta när i 2-3 timmar men det såg ut som att jag tugga fradga och det gjorde ont as hell så jag spotta ut det. ;P haha Får försöka igen någon annan gång ;)
Nu ska jag strax iväg till Becka så ska vi titta på the awesome Hanna Montana the Movie. ;)
Ha så kul hela härliga, för tillfället regniga, sommarlovet! Fett sköönt, men det känns fortfarande inte riktigt som att det är sommarlov, men det kommer väl det med :D

Kommentarer
Postat av: emilia

vadå kan man bleka tänderna hemma? :O var köper man det och va kostar det? :P

2010-06-12 @ 00:46:36
URL: http://emiliaalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0