Mjukglass

Idag var det inte riktigt lika tungt att jobba. Det tog i alla fall slut. ;P När jag slutade klockan 12 stack jag till stranden och sola och bada med Sandra och Louis. Varmt as hell och lika skönt!
När jag kom hem stack jag och mamma och handlade. Vi blev galet sugna på mjukglass och körde till Max. - Jag körde drive in för första gången! Och bara så ni vet, jag är en jävel på att parkera! ;) - Vi köpte varsin sommarglass trodde att det bara var vanlig mjukglass. Men nej, jag hade värsta friterade äpplen och massa karamellsås och sånt på medan mamma hade massa jordgubbsbitar och grädde! Det skulle vi sitta och käka i bilen, liiite lagom kladdigt. ;P
Nu ska jag fixa käk till jobbet imorn och sen ska jag sova. Natti natti.
mamma tog den rosa glassen och jag den gula, eller vad man nu ska kalla den. Riktigt goda var dom i alla fall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0