Nu blev det mycket.

Det är helt sjukt vad det regnar mycket! Borde man bygga en ark kanske?
Jag har inte suttit vid datorn på hela helgen för jag har vart busy, busy, busy. I torsdags var det ju skolavslutning på förmiddagen, sen skulle jag som sagt bleka tänderna. Det gick ju som det gick... På eftermiddagen åkte jag hem till Becka, förfestade lite, åkte till William, förfestade lite till. Sen gick vi till en lokal vid Maxi Högskolan där det var fest. Det kom sjukt mycket folk och till slut slängdes alla ut. Vi var ute i ösregnet ett tag och 8 pers cyklade ifrån mig och Felicia så vi fick gå in till stan och sedan blev jag och Becka hämtade av hennes mamma.
På fredagen gick vi upp vid 8 och var på trönningeskolan kvart över. På eftermiddagen åkte vi först hem till Emma och Emil eftersom att Emma tog studenten. Asnice var det, varför träffar man inte Emil oftare? Det är frågan det... :P Men vi var ganska snabbt tvungna att åka vidare till Kärleken för att fira att Simon tagit studenten. Helt händelselöst, förutom att vi tittade på VM.
Nu kommer gäster, Yey, bajbaj.
Här är tre bilder från i torsdags, som jag snott från Josefin på Facebook. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0