"Han är död!"

Legat ute i solen hela dagen och bara njutit. Så skönt det har varit! Ikväll åkte jag och familjen till Ricardo's och åt glass, galet gott. Längtar till körsbär kommer, kommer sticka till Hamngatan hela tiden för att köpa glass då. ;) Tur att de har en glassbil där så man slipper åka ända ut till Möllegården. (y)hiss på det!
Nu ska jag sova, ska jobba hos mamma och pappa imorn eftersin att de har värsta rean så alla tanter och gubbar (speciellt tanterna) är helt galna. Kommer bli kul... Men värsta sovmorgon, börjar inte förrän halv nio och det är man ju inte van vid då jag börjar kl sex annars. :P

Föresten, när vi skulle åka hem efter att ha varit och ätit glass så såg vi en snubbe ligga vid busshållsplatsen vid högskolan. Jag var helt säker på att han var död för att han låg helt konstigt med huvudet på en stenmur och hunden bara satt där och typ smått försökte väcka honom. Så vi stannade så jag och mamma sprang bort till honom, men han vaknade och var typ helt groggy. Jag trodde han var aspackad eller lika hög som Trade Center. Men det visade sig att han blivit så illa misshandlad tidigare att han typ hade fått epilepsi och nu så typ somnade han hela tiden. Så medan vi väntade på att han skulle bli hämtad så somnade han HELA tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0