Här kommer före och efterbilden

Som sagt, jag ser knappt någon skillnad själv men det är lite lite ljusare och typ guld/gul/rödare.
Jag vet inte riktigt, olika färg under olika lampor ;) och färgerna på dessa bilderna är inte desamma
som i verkligheten då dessa är tagna med webcamen. :P
Föresten så är är det mina nya glajjor jag har på mig, ville visa upp dom lite. ;) Dom är nice!
Nu sitter jag och kollar på ett gammalt greys avsnitt och ska snart plugga massa. Blir ingen
träning ikväll heller för att min fot fortfarande är svullen och öm.. Snyft.

Kommentarer
Postat av: Linnea

lite skillnad blev det allt, men det blev super najs ida :D

2010-03-24 @ 19:13:21
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0