Old-art-time

The Lovely Bones var jättebra! Kunde verkligen inte sluta titta på den. När vi skulle åka till Loiis var den inte slut än så jag tog med mig datorn och tittade i bilen! Den var lite långsam, men så fängslande. Jag ville sitta och skrika på datorn att den skulle visa vad som skulle hända och i slutet vill man bara slå ihjäl hela filmen för att man blir arg och glad och allt på en gång. Åh, nej, jag älskar filmen i alla fall. Säg vad ni vill om den men jag tycker om när det är så lite fantasy, som det var i denna. 
Jag tycker om när man blandar verklighet och fantasy i filmer som att man inte vet om det kan vara så i verkligheten. Lite svårt att förklara. Men Percy Jackson är också sån nice film. Jag är lite fantasy-nöööörd. ;P

Idag har jag i alla fall jobbat i två timmar och nu ska jag plugga konsthistoria... Suck! Spotify får hjälpa mig genom det. När mamma kommer hem ska jag beställa lite saker från England till mig och Loiis. Kommer bli bra!
Nu, plugg. Så hejjsvejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0