Paket

Nu har jag och mamma varit och shoppat lite. Lite paket till Loiis och lite saker till valpen som vi ska hämta efter påsk. Jag köpte ett nithalsband till honom! Han ska vara en riktig bad ass vovve! Han kommer va stencool. Och så köpte vi ett tygben, en vattenskål, en fäll att ha i sin puta och sin bur och så köpte vi, för första gången någonsin, BAJSPÅSAR! Tro inte att jag kommer plocka upp något bajs! :P Nu är jag i alla fall 400 kronor fattigare. Tomt i plånboken ;)
Jag fick också paket, hämtade min underbara tavla. Den blev riktigt fin, är verkligen helt kär! Jag lägger upp en bild när vi har satt upp den.
Här kommer bild på lite av hundsakerna och på bilden i tavlan så kommer ramen senare som sagt. Ni bara måste se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0