Tåg och B-hoff

Hemma från Skåne igen. Jag tog tåget klockan nio. Mötte Marcus
på tågstationen. Ganska kul, längesen man träffade honom. Dock
var fejkfyllona lite jätte mesiga och irriterande. Såna smällar man
får ta.
I alla fall, kom in på B-hof klockan 10 och var där till två. Träffade
trevliga snubbar och snubbor. Jag vet till och med vilka en del är!
Namnen och alltihop. *stolt*  När vi kom hem blev det lite nattmat.
Nea äger på att koka nudlar. ;) Idag kom mamsen och papsen för
att hämta mig vid ett någon gång. Så nu sitter man här. Måste göra
klart mitt arbete som ska vara inne imorn. Då jag ska spela match
imorn måste jag göra färdigt det nu. Funny!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0