Bättre sent än aldrig!

Argentina är bara för svina'
Kamerun är värre än en brunn!
Brassar är kassa
Och vem fan vill åka till Danmark?
VIVA ESPANIA
yo.

Så här gick mitt lags hejarramsa på lagfesten i torsdags. Ni kanske förstår att vi var Spanien. De andra lagen var så klart då Argentina, Kamerun, Brasilien och Danmark.
Vi dissade dem hårt, eller hur?
Så klart så var vi klara segrare också. Jag och Mathilda vann smälla-ballonger-runt-foten-tävlingen och jag vann äta-knäckebröd-med-kniv-och-gaffel-tävlingen. Malin vann var-blind-och-hitta-en-sak-tävlingen och Dufva vann släng-iväg-en-stövel-mellan-benen-och-över-huvudet-tävlingenSen var det en massa andra tävlingar med, men Emma sabbade för oss då.. :O Hon passade inte riktigt in i vinnarlaget... hahah JOOO men klart att hon gjorde! Vi var awesome. :D
Erkänn det låter som fina tävlingar. ;)
Här kommer lite bilder som jag snattade av Josse på facebook, tur att hon inte har övervakningskamera och säkerhetsvakter, för då hade jag legat illa till! Att lägga ut stöldgodset på bloggen är ju liksom inte så smart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0