Knasboll

Så klart glömde jag min modell hemma när jag skulle till skolan och lämna in mitt arbete. Så jag måste konka med den på måndag.
Efter att jag var i skolan åkte jag in till stan och klippte mig. Bara topparna och så klippte jag lite kortare lugg än vanligt. Men hon lockade mitt hår också, men en kontång, locktången var formad som en kon så att lockarna typ skulle bli mindre och mindre. det blev värsta coolt, vill ha en sån. Mamma? (A) :D haha Det kommer en liten ful bild.
Nu ska jag springa och packa matchväskan och sedan slänga i mig lite käk och köra till tuvan för att spela match mot Böljan. VINNVINNVINN är det som gäller nu. :O

Kommentarer
Postat av: Linnea

gud vilka fina lockar hon gjorde :D

2010-05-07 @ 19:49:31
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0