SNARRRRK!

Ligger helt halvdöd i sängen och tvingar mig själv att skriva klart min fördjupning i Skrivande. Typ, tro hopp och kärlek för mig. Jag är ingen djup person om man säger så, hatar att snacka känslor och sånt tjejigt så det är lite småjobbigt att komma på något att skriva. ;P Men jag lyckas väl hyffsat. Det behöver inte vara så mycket text. Jag har fyllt ut med bilder så det ska väl vara ganska lugnt. ;)
Nu är jag nästan klar och ska sova sova sova, som en griiis!
Ikväll jobbade vi med laget och tjänade en massa pengar, därför jag är trött. ;)

Föresten, jag fick ett mejl från Biltema, jag har ju fått sommarjobb där, och jag ska dit på fredag och få någon introduktion. Klockan 6 PÅ MORGONEN! Hemska tanke, jag vet att det är då jag ska börja jobba i sommar, men vafan jag börjar ju inte än heller... ;) Men det är bara att vara glad att jag fått jobb, och det är jag, supernöjd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0