Varmt och skönt

Älska sommarvärmen! Hoppas att det håller i sig till nästa helg, det skulle va awesome. Siesta skulle bli perfekt, håll tummarna för oss. I alla fall för att det inte ska regna.
Denna helgen har varit ganska nice, i alla fall igår kväll. I fredags var vi hos kusinerna i trönninge och firade Elin som fyllde 15. Igår spelade jag första match mot Hasko, vi vann med 1-0 men det kunde blivit många fler mål från vår sida. Jag råkade försova mig så jag fick springa upp ur sängen när mamma ringde och väckte mig en halv timme efter samlingen. Behöll pyjamas tröjan på och slängde på närmsta byxorna. Kände mig väldigt ren och fin..;)
På kvällen åkte vi till Vallås hembygdsgård och firade mormor som fyllde 70. Vi gick hem till min morbror och moster och satt ute på baksidan i sofforna med filtar framför en sån här och åt godis. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0