btw, Tobbe är en nurd.

Vi tittade på filmen Råttatouille idag på vår tretimmarslektion, det var äkta sweet!
Efter skolan stod jag och Anna (min kusin) och väntade på bussen, direktbussen kom men sen inte den vi kan åka, kass stil.. Men faster fick komma och hämta oss så åkte vi och köpte godis. ;) Tefat är niiice!
Lugn hemmakväll ikväll. Åt världens godaste mat som jag och mamma lagade! Inbakad oxfilé. Mmh!
Imorgon ska jag tydligen upp och jobba, halv åtta (?!). Jobbigt, sen på kvällen ska jag till farmor och farfar på kalkonmiddag. Helt ärligt finns det mycket bättre saker jag kan göra istället, typ åka till laxvik och spela guitar hero? haha Men jag har lovat och farmor blir så ledsen om man inte kommer så ska hon prata om det sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0