Det ska vi fira!

Nu är lovet slut och det firar vi med, en förkylning? Inte nice asså. Detta är nog ett tecken på att jag ska ta lite extra lov, eller vad tycker ni? Aj i huvudet, aj i näsan, aj i halsen. Tvingat i mig nässpray och halstabletter så att jag ändå kunde träna. Vilket gick så där, farten hade jag tydligen lämnat hemma och likaså alla andra fotbollsskills. För det gick åt skogen, skyller på förkylningen så känns det bättre. 
Imorgon ska jag för övrigt ta bussen till skolan för första gången i tvåan. Känns hemskt att behöva börja med det igen, det tar så lång tid. Dock har jag väldig lust att köra bort till sjön och dränka min moped så jag slipper den. Men hur ska jag annars ta mig någonstans? Sitta fast i Tönnersjö är ett hemskt öde som jag inte önskar ens min värsta fiende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0