Frescht, fresht, fräsht?

Oj, nu var det ett tag sen. Men det är ändå ingen som läser här, förutom typ Nea och hon vet redan allt som händer typ. ;P
Men ändå.
Ni slipper nog mer tjat om skidkläder nu för jag har hittat en jacka, då alla andra jag ville ha var slut.
Vidare.
Idag var jag på läxstugan med alla fysiknördarna. (skoja) Försökte göra lite matte, slutade tre tal och 1,5 timme senare. Kändes inte värt att gå upp klockan sex på morgonen. När jag stack hem igen tänkte jag kolla skidjackor (jag sa slipper NOG) i stan medan jag väntade på bussen. Men nej, för affärerna öppnar inte förrän klockan tio. Kändes fail att åka hem från stan innan allt öppnat.
Imorgon ska jag träffa min kusin Loiis, hon ska fixa mina naglar så att jag är fin när jag kommer till skolan. Fräscht, som Dessie säger.
På kvällen blir det babysitting, dock mindre fräscht då det involverar blöjor.. Men det får någon annan fixa, jag kan leka.

Kommentarer
Postat av: sandy

jag läser!

vem ska du babysitta?

vilken jacka blev det nu då?



pussssss

2010-11-26 @ 02:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0