M o n d a y

På måndagen bar det av till centrum, vi virrade runt lite vid Piccadilly och Soho. Sen gick vi till Oxford Street, där mötte jag Sandra och Louis igen så att jag slapp gå och shoppa med gnällspikarna som klagar så fort man är inne i en affär mer än två minuter om man inte shoppar till dom.
Jag shoppade en del, Sandra och Louis lite grann så där. Sandra hittade världens finaste klänning, alltså verkligen. Galet fin! To bad att den var dyr..
Vi skiljdes åt vid halv sex tiden och då stack jag tillbaka till hotellet tillsammans med mina päron, skitungarna hade tydligen lyckats ta sig hem själva. *förvånad*
På kvällen var vi ute och käkade i centrum och sedan shoppade vi lite till, inne i en sportaffär. Var inne i den varje dag tror jag. ;) Familjen Sportnörd kanske? :P
Fotade inte speciellt mycket denna dagen, händerna fulla med kassar när jag rusade runt som en barnrumpa överallt.
Klart man bjuder på sig själv. ;P

Kommentarer
Postat av: sandy

awie söt bild på dig ida! <3

2010-11-06 @ 14:00:54
URL: http://sandyslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0