S a t u r d a y

-Tänkte att det skulle bli ett sånt långt inlägg om jag skriver allt på en gång så ingen skulle orka läsa det. Lägger upp dag för dag med så många bilder som möjligt istället. Så vi börjar med Lördag.


Vi kom till hotellet natten till lördagen, Sen åkte vi in till stan och kollade runt, shoppade lite.
På eftermiddagen åkte vi och tittade på fotboll, Fulham - Wigan, 2-0 blev det. Inne på arenan träffade jag Sandra! Hur kul?! Saknat henne som bara den.
På kvällen efter matchen käkade på på en kass kinarestaurang med Sandra och hennes pappa och bror som också var på besök.
De andra gick till en pub och jag och Sandra åkte hem till henne. Mötte sedan upp Louis i Richmond och stack till klubben Viva. Fett nice att bli bjuden på inträdet som gick på nästan 100 spänn.
Klockan ställdes om till vintertid, men klubben var inte öppen längre för det så vi fick gå hem vid ett (två). Bussarna hade också missat detta med tiden så de slutade så klart gå en timme för tidigt. Så där stod jag och Sandra, som hade ont i fötterna, och väntade på en buss som aldrig kom.  Stod och pratade med två sköna engelsmän, som vi nu är facebookbuddies med. Kom några andra fyllesvin, en med blod i ansiktet och en halv tand, en annan som high fivade och ja.. De två sköna engelsmännen tog en taxi och vi fick åka med hem till Sandra där vi delade hennes 90 säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0