S u n d a y

På morgonen smög jag ut ur Sandras hus vid 8 för att ta buss och tunnelbana tillbaka till hotellet så att jag kunde få i mig lite av den värdelösa frukosten som serverades. Lyckades hitta hem helt själv.
Sen gick åkte vi runt och turistade alldeles för mycket, åkte sån sightseeing buss. Mammas idé, jag tycker det är mycket roligare att åka runt själv och hitta saker själv och se precis bara det man själv vill.
Efter det åkte vi till Madame Tussauds, det var lite kul.
På kvällen käkade vi på en god Italiensk restaurang i Notting Hill. När vi var hemma låg vi i vårt minimala hotellrum och tittade på film. Satt lite vid Facebook också.
Fler bilder finns på Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0