T u e s d a y

Och sista dagen. Det blev bara en halvdag eftersom att vi skulle ta bussen till flygplatsen vid tre.
Men vi tog oss i alla fall till Harrods, där gick vi inne i det gigantiska varuhuset.
Pappa: Det är som ett museum.
Ida: Ja, se men inte röra!
Det var ganska coolt dock, alla dom märkena man ser i typ ELLE osv irl! De hade en gigabauta stor julavdelning, så fint julgranspynt alltså. Jag är verkligen en äkta sucker för inredning, speciellt detaljer, så det var verkligen heaven.
Vi fick med oss två stora Peter Pan inspirerade julkulor som ska hänga i något fönster, de var för stora för granen.
När vi kollat klart där inne gick vi runt utanför och shoppade en del. Dock var där mest dyra märkesbutiker utanför, och HM(?). HM här är ju verkligen budget, jag menar hur mycket kläder har jag inte från HM? Okej, fina grejer men ändå liksom budget. Där borta är det typ status med HM kläder(?), det är i alla fall vad jag har förstått det som. Lite kul ändå.
När vi satt och väntade på bussen gick jag till en liten mack på andra sidan gatan och köpte alldeles för mycket godis. Så när jag står där i kön med mitt godis kollar killen framför på mig (snygg, lång, muskulös = klart man låter honom titta utan att säga något! ;P). Sen när han har betalt och ska gå ut så typ börjar han nicka och säga typ Hi there beautiful och massa annat. Jag menar helt random i kön? Dom har nog inte så många snygga tjejer i det där landet om dom slösar fina kommentarer i kön inne på macken. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0