S k i i

Sitter och letar skidjacka, men det är ju verkligen helt omöjligt. Har inte en aning om vad jag ska ha för någon. Eftersom att jag var väldigt dum förra året och köpte rosa skidbyxor så ska jag ju hitta en jacka som passar till, men det finns inte! Så ska jag sno brorsans bralls istället, som är vita, och då hittar jag ju klart en massa jackor. Fast då har vi problemet att han behöver dom om vi ska på skidsemester med familjen och då är jag fast med mina rosa igen. Finns inga jackor som passar till båda.
Problem va? ;)
Mitt liv är inte lätt... ;)
Och Österrike hade ju inte suttit fel igen heller...

Kommentarer
Postat av: nea

dagens i-landsproblem...

2010-10-21 @ 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0