7 e l e v e n

Ligger just nu i sängen och tittar på någon film som jag inte fattar alls, har inte hängt med så bra.
Imorgon ska jag och Nea ha en engelska presentation, lycka till till oss, men innan dess ska vi ha rörlig bild och eftersom att vi är fett missnöjda med filmen vi gjort måste vi komma på en ny idé, lycka till till oss igen.
Vi ska göra en film som förändrar verkligheten typ. Man ska klippa och klistra i datorn för att få allt att gå ihop, det är den lätta delen - komma på något att filma är det som är jättesvårt. Så kom gärna med idéer! :D
Efter skolan imorgon ska jag köra inom 7eleven köpa käk och sen ska jag iväg och spela match mot HaSko i Skottorp.
Bara älskar hur Josse springer på denna bilden asså! ;)

Kommentarer
Postat av: sandy

jag vill ocksa spela match!

2010-09-16 @ 15:08:32
Postat av: sandra

awesome jag hr bokat in det i min almanacka :DDD

ja det finns massa skinnjackor, ska nog hitta nån som passar fröken ;)

2010-09-19 @ 02:07:44
URL: http://sandyslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0